Wizz Air kontakt

Wizz Air je letecká spoločnosť, ktorú prakticky nemôžete kontaktovať. Oficiálne môžete použiť len telefónne číslo 900 140 940 s poplatkom 0,6 eur za minútu. Hovory sa vybavujú len v angličtine.
Kontakt prostredníctvom sociálnych sietí nie je možný.
Zostali nejaké otázky?
Ak máte akékoľvek otázky alebo pripomienky k článku...
10 komentáre
Dobré popoludnie. Prosím, poraďte mi v nasledujúcej situácii: spoločnosť wizz zrušila let a požiadala všetkých cestujúcich, aby pred odletom vystúpili z lietadla bez toho, aby čokoľvek vysvetlila, a preložila let na nasledujúci deň, ktorý sa tiež neuskutočnil. Ako môžem dostať späť svoje peniaze, pretože táto spoločnosť mi neposkytla hotel ani stravu, musela som si kúpiť ďalšiu letenku, vziať si taxík a ísť k priateľom, aby som tam prespala. Spoločnosť mi odpovedala, že ešte nevie, či mi vráti peniaze za letenku za 2 zrušené lety. To znamená, že som minul peniaze, ktoré nemôžem vrátiť. Čo mám robiť? Ďakujem.
O niekoľko príspevkov nižšie je odkaz na formulár. Sú tam rôzne kategórie - pre vrátenie peňazí za zrušený let alebo pre náhradu škody podľa nariadenia EÚ 261/2004 a pre náhradu súvisiacich nákladov.
Blahoželáme. Ako napísať list wizzovi?
Najprv musíte vyplniť formulár na ich webovej stránke.
Nemôžem nájsť, kde vyplniť formulár na ich
Dobrý deň. Dnes som letel z Nice do Krakova. Na sedadle 17c vedľa mňa sedelo dievča, ktoré si pomýlilo svoj batoh s mojím (boli takmer rovnaké) a vzalo si ho. Ako ju môžem nájsť alebo zistiť jej e-mailovú adresu, kde si kúpila letenky?
Dobrý deň. Neviem, či tu nájdem odpoveď alebo nie. Dnes som si rezervovala dve letenky pre dospelého a dieťa. Idem do mobilnej aplikácie wizz, kliknem na nájsť rezerváciu. Potom napíšem kód a priezvisko a objaví sa chyba "Na našej webovej stránke wizzair.com môžete spravovať len rezervácie s viac ako 10 cestujúcimi". Ako to mám pochopiť, keď som si rezervovala dve letenky? Čo to má spoločné s viac ako 10 cestujúcimi?
A čo hlási web?
Urobil som online rezerváciu prostredníctvom webovej stránky. Ukázalo sa však, že je to pre každý lístok zvlášť, hoci som si rezervoval lístky naraz a nebol s tým taký problém. Jediná otázka je, prečo mobilná aplikácia wizz nefunguje a píše, že na mojom rezervačnom kóde je viac ako 10 cestujúcich, hoci sú len dvaja
Spoločnosti Wizzair stále niečo nefunguje. Je to taký miestny folklór.
Hoci podľa tohto sprievodcu "Wizz Air je letecká spoločnosť, s ktorou sa prakticky nedá skontaktovať". a "Kontakt cez sociálne siete je nemožný", dnes, ako už niekoľkokrát predtým, sa mi podarilo túto leteckú spoločnosť kontaktovať, dokonca prostredníctvom sociálnej siete. Zistil som, že možnosti akceptácie, zmeny a vrátenia peňazí na webovej stránke zmizli pre dva prerušené lety (jeden kvôli inej, menšej, zmene, druhý len tak - asi sa blížil), tak som to išiel na ich webovú stránku skúsiť cez chat, ako sa mi to podarilo minule (a naopak cez Messenger). Zrejme ich chatbot prešiel nejakou zmenou k horšiemu, takže už neponúkal spojenie s agentom, skúšal som to x-krát. Tak som sa vydal potupne skúsiť šťastie na FB, kde bolo nejaké označenie, že by sa dalo spojiť s agentom cez to blbé menu chatbota, ale zasekol som sa vo fáze po nahlásení emailovej adresy. Po nejakom čase som to však skúsil znova a napodiv sa mi po zadaní emailu do webového formulára objavila v Messengeri nová správa od skutočného živého agenta, ktorý, čo je ešte neuveriteľnejšie, naozaj veľmi rýchlo upravil moju rezerváciu podľa mojich predstáv (akože naozaj expresne).
No a aby som sa nedal odbiť kritikou tohto kruto neaktualizovaného návodu, pridám informáciu, že na call centrum Wizz je zrejme už len jedno číslo: +420225850035 za cenu miestneho hovoru a s príplatkom 15 EUR za problémy, ktoré sa dajú riešiť aj samostatne na webe. "Hovory sa vybavujú len v angličtine." tiež už nie je pravda. Anglicky hovoriaci agenti sú k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni, ale v pondelok až piatok od 9.00 do 18.00 h sa možno dohovoriť aj rusky, ukrajinsky, poľsky, taliansky, nemecky, bulharsky, rumunsky a maďarsky.
Snažil som sa 45 minút zrušiť let a nemohol som.Ako môžem kontaktovať operátora.Veľmi zlý program služieb. Trvám na zrušení letu.
Na stránke www.wizzair.com nájdete kontaktný formulár. Alebo vyhľadajte telefónne číslo call centra. Prípadne môžete využiť aj webový chat a spojiť sa s agentom.
Ak budete "trvať na zrušení" na diskusnej stránke, nebude vám to nič platné. 😉
Povedzte mi, prosím, ak chcem do rezervácie pridať dieťa, či existujú nejaké iné možnosti ako telefonovať - zatiaľ to nebolo možné.
Chatbot - živý agent?
Ahoj, vie niekto, keď si anotujete svoje vlastné lety, či dostanete svoje peniaze späť?
V závislosti od toho, na základe akej tarify boli zakúpené.
Letím zo Solúna do Larnaky a pýtajú sa ma na príručnú batožinu ďalších 63 eur, čo môžem povedať len to, že sú to neporiadnici a pomôžte mi, ak viete, existuje nejaký spôsob, ako niečo urobiť?
Ahoj, prosím, ako sa dostanem k živému agentovi na chate Wizzair? chatbot nereaguje na "živý agent alebo hovoriť s agentom". Potrebujem priradiť svoje dieťa k inej osobe v rezervácii....systém ho automaticky priradil k prvej osobe, ale tá nie je jeho rodičom a nelieta....
Na Messengeri alebo na ich webovej stránke? Keď sa mi to nepodarilo na prvej z nich, zachránila to druhá.