Wizz Air kontakt

Wizz Air je letecká spoločnosť, ktorú prakticky nemôžete kontaktovať. Oficiálne môžete použiť len telefónne číslo 900 140 940 s poplatkom 0,6 eur za minútu. Hovory sa vybavujú len v angličtine.
Kontakt prostredníctvom sociálnych sietí nie je možný.
Zostali nejaké otázky?
Ak máte akékoľvek otázky alebo pripomienky k článku...
10 komentáre
Povedzte mi, prosím, ak chcem do rezervácie pridať dieťa, či existujú nejaké iné možnosti ako telefonovať - zatiaľ to nebolo možné.
Chatbot - živý agent?
Ahoj, vie niekto, keď si anotujete svoje vlastné lety, či dostanete svoje peniaze späť?
V závislosti od toho, na základe akej tarify boli zakúpené.
Letím zo Solúna do Larnaky a pýtajú sa ma na príručnú batožinu ďalších 63 eur, čo môžem povedať len to, že sú to neporiadnici a pomôžte mi, ak viete, existuje nejaký spôsob, ako niečo urobiť?
Dostal niekto peniaze od wizz späť?
Musíte opísať konkrétnu situáciu.
Je naozaj nemožné aktualizovať text? 1. sú tam dve telefónne linky, 2. nie je tam odkaz na kontaktný formulár, 3. niekedy sa dá Wizz kontaktovať cez Messenger.
Myslím, že odpoviem sám za seba.
Blíži sa vyhynutie
So spoločnosťou Wizz sa môžete spojiť aj prostredníctvom chatu na jej webovej stránke, ale niektorí operátori sú leniví a po prečítaní žiadosti ukončia spojenie. Musíte byť trpezliví. A naozaj nerozumiem, prečo sa text príručky nedá aktualizovať...
Nechcem byť poslom zlých správ, ale ak zamestnanci letiska štrajkujú, nemáte nárok na odškodnenie od spoločnosti Wizz. Ak spoločnosť Wizz nepotvrdila zrušenie letu, radšej zavolajte na letisko, na ktoré máte letieť, ako to je. Chápem, že ste naštvaní, ale toto je Wizz.
Vyzerá to, že niektoré lety z Grécka už nie sú v tomto termíne v ponuke spoločnosti Wizz. Volanie na letisko asi nebude úplne užitočné - kým ho Wizz nezruší, tieto lety sa aj tak nedajú zmeniť.
Naštvanosť často zahmlieva úsudok - inak neviem, prečo by niekto nadával na Wizz na úplne cudzej webovej stránke a ešte si nárokoval odškodnenie, na ktoré nemá nárok.
A tak sa zábava skončila - hysterická Grékyňa urazene odišla.
A práve sa to stalo zaujímavým :-)
Nechápem, prečo sem tá pizda vôbec prišla fňukať, keď musela dobre vedieť, čo sa chystá a prečo. https://en.wikipedia.org/wiki/Te...ns_in_2025
To isté platí aj pre mňa, 28. februára mám letieť o 09:45 z Atén do Budapešti a potom mám v Budapešti prestúpiť na let do Londýna s Ryanairom. Počul som, že v ten deň štrajkujú letoví dispečeri. Od spoločnosti wizz air som nedostal žiadnu správu o zrušení letu, môžete mi prosím poradiť, či bude môj let zrušený.
Mal som let 7:55, prišiel som o 5:00 ráno. odbavil som sa a čakal som na otvorenie brány.
O 5 minút som si išiel vziať vodu do fľaše a povedali mi, že brána je zatvorená a nedovolili mi prejsť. urážali ma, zvyšovali hlas a boli veľmi drzí.
Bola to veľmi zlá skúsenosť a zmeškala som let.
Jedná sa o tento hotel https://www.booking.com/Share-mzYRS0x
AU Hotel - Zayed International Aiport- Locatwd in transit Area- Onwards Boarding Pass Required
Snažil som sa 45 minút zrušiť let a nemohol som.Ako môžem kontaktovať operátora.Veľmi zlý program služieb. Trvám na zrušení letu.
Na stránke www.wizzair.com nájdete kontaktný formulár. Alebo vyhľadajte telefónne číslo call centra. Prípadne môžete využiť aj webový chat a spojiť sa s agentom.
Ak budete "trvať na zrušení" na diskusnej stránke, nebude vám to nič platné. 😉