Wizz Air kontakt

Wizz Air je letecká spoločnosť, ktorú prakticky nemôžete kontaktovať. Oficiálne môžete použiť len telefónne číslo 900 140 940 s poplatkom 0,6 eur za minútu. Hovory sa vybavujú len v angličtine.
Kontakt prostredníctvom sociálnych sietí nie je možný.
Zostali nejaké otázky?
Ak máte akékoľvek otázky alebo pripomienky k článku...
10 komentáre
Hoci podľa tohto sprievodcu "Wizz Air je letecká spoločnosť, s ktorou sa prakticky nedá skontaktovať". a "Kontakt cez sociálne siete je nemožný", dnes, ako už niekoľkokrát predtým, sa mi podarilo túto leteckú spoločnosť kontaktovať, dokonca prostredníctvom sociálnej siete. Zistil som, že možnosti akceptácie, zmeny a vrátenia peňazí na webovej stránke zmizli pre dva prerušené lety (jeden kvôli inej, menšej, zmene, druhý len tak - asi sa blížil), tak som to išiel na ich webovú stránku skúsiť cez chat, ako sa mi to podarilo minule (a naopak cez Messenger). Zrejme ich chatbot prešiel nejakou zmenou k horšiemu, takže už neponúkal spojenie s agentom, skúšal som to x-krát. Tak som sa vydal potupne skúsiť šťastie na FB, kde bolo nejaké označenie, že by sa dalo spojiť s agentom cez to blbé menu chatbota, ale zasekol som sa vo fáze po nahlásení emailovej adresy. Po nejakom čase som to však skúsil znova a napodiv sa mi po zadaní emailu do webového formulára objavila v Messengeri nová správa od skutočného živého agenta, ktorý, čo je ešte neuveriteľnejšie, naozaj veľmi rýchlo upravil moju rezerváciu podľa mojich predstáv (akože naozaj expresne).
No a aby som sa nedal odbiť kritikou tohto kruto neaktualizovaného návodu, pridám informáciu, že na call centrum Wizz je zrejme už len jedno číslo: +420225850035 za cenu miestneho hovoru a s príplatkom 15 EUR za problémy, ktoré sa dajú riešiť aj samostatne na webe. "Hovory sa vybavujú len v angličtine." tiež už nie je pravda. Anglicky hovoriaci agenti sú k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni, ale v pondelok až piatok od 9.00 do 18.00 h sa možno dohovoriť aj rusky, ukrajinsky, poľsky, taliansky, nemecky, bulharsky, rumunsky a maďarsky.
Snažil som sa 45 minút zrušiť let a nemohol som.Ako môžem kontaktovať operátora.Veľmi zlý program služieb. Trvám na zrušení letu.
Na stránke www.wizzair.com nájdete kontaktný formulár. Alebo vyhľadajte telefónne číslo call centra. Prípadne môžete využiť aj webový chat a spojiť sa s agentom.
Ak budete "trvať na zrušení" na diskusnej stránke, nebude vám to nič platné. 😉
Povedzte mi, prosím, ak chcem do rezervácie pridať dieťa, či existujú nejaké iné možnosti ako telefonovať - zatiaľ to nebolo možné.
Chatbot - živý agent?
Ahoj, vie niekto, keď si anotujete svoje vlastné lety, či dostanete svoje peniaze späť?
V závislosti od toho, na základe akej tarify boli zakúpené.
Letím zo Solúna do Larnaky a pýtajú sa ma na príručnú batožinu ďalších 63 eur, čo môžem povedať len to, že sú to neporiadnici a pomôžte mi, ak viete, existuje nejaký spôsob, ako niečo urobiť?
Dostal niekto peniaze od wizz späť?
Musíte opísať konkrétnu situáciu.
Je naozaj nemožné aktualizovať text? 1. sú tam dve telefónne linky, 2. nie je tam odkaz na kontaktný formulár, 3. niekedy sa dá Wizz kontaktovať cez Messenger.
Myslím, že odpoviem sám za seba.
Blíži sa vyhynutie
So spoločnosťou Wizz sa môžete spojiť aj prostredníctvom chatu na jej webovej stránke, ale niektorí operátori sú leniví a po prečítaní žiadosti ukončia spojenie. Musíte byť trpezliví. A naozaj nerozumiem, prečo sa text príručky nedá aktualizovať...
Nechcem byť poslom zlých správ, ale ak zamestnanci letiska štrajkujú, nemáte nárok na odškodnenie od spoločnosti Wizz. Ak spoločnosť Wizz nepotvrdila zrušenie letu, radšej zavolajte na letisko, na ktoré máte letieť, ako to je. Chápem, že ste naštvaní, ale toto je Wizz.
Vyzerá to, že niektoré lety z Grécka už nie sú v tomto termíne v ponuke spoločnosti Wizz. Volanie na letisko asi nebude úplne užitočné - kým ho Wizz nezruší, tieto lety sa aj tak nedajú zmeniť.
Naštvanosť často zahmlieva úsudok - inak neviem, prečo by niekto nadával na Wizz na úplne cudzej webovej stránke a ešte si nárokoval odškodnenie, na ktoré nemá nárok.
A tak sa zábava skončila - hysterická Grékyňa urazene odišla.
A práve sa to stalo zaujímavým :-)
Nechápem, prečo sem tá pizda vôbec prišla fňukať, keď musela dobre vedieť, čo sa chystá a prečo. https://en.wikipedia.org/wiki/Te...ns_in_2025
To isté platí aj pre mňa, 28. februára mám letieť o 09:45 z Atén do Budapešti a potom mám v Budapešti prestúpiť na let do Londýna s Ryanairom. Počul som, že v ten deň štrajkujú letoví dispečeri. Od spoločnosti wizz air som nedostal žiadnu správu o zrušení letu, môžete mi prosím poradiť, či bude môj let zrušený.
Dobrý deň. Neviem, či tu nájdem odpoveď alebo nie. Dnes som si rezervovala dve letenky pre dospelého a dieťa. Idem do mobilnej aplikácie wizz, kliknem na nájsť rezerváciu. Potom napíšem kód a priezvisko a objaví sa chyba "Na našej webovej stránke wizzair.com môžete spravovať len rezervácie s viac ako 10 cestujúcimi". Ako to mám pochopiť, keď som si rezervovala dve letenky? Čo to má spoločné s viac ako 10 cestujúcimi?
A čo hlási web?
Urobil som online rezerváciu prostredníctvom webovej stránky. Ukázalo sa však, že je to pre každý lístok zvlášť, hoci som si rezervoval lístky naraz a nebol s tým taký problém. Jediná otázka je, prečo mobilná aplikácia wizz nefunguje a píše, že na mojom rezervačnom kóde je viac ako 10 cestujúcich, hoci sú len dvaja
Spoločnosti Wizzair stále niečo nefunguje. Je to taký miestny folklór.