Oman Air v kocke

Oman Air s hlavnou základňou na letisku v Maskate je rýchlo rastúca letecká spoločnosť a často predstavuje výhodnejšiu alternatívu pre prestupné lety z Európy do Ázie k veľkým leteckým spoločnostiam, ako sú Emirates alebo Qatar Airways. Letisko Muscat je totiž menšie a ľahšie dostupné ako letisko v Dubaji alebo Dauhe.
Spoločnosť prevádzkuje flotilu moderných lietadiel, najmä Airbus A330, Boeing 787 a 737.
Získajte ďalšie tipy na lietanie s Oman Air
Či už letíte s Oman Air prvýkrát alebo opakovane, pozrite si naše praktické tipy a odporúčania:
Zostali nejaké otázky?
Ak máte akékoľvek otázky alebo pripomienky k článku...
5 komentáre

Kúpil som si 4.6. letenky FRA-BKK-FRA. Teraz (9.6.) mi letecká spoločnosť oznámila, že išlo o chybu v tarife, a preto rezerváciu ruší. Je nejaká skúsenosť ako postupovať? Vďaka

Vyberte si niečo iné.

Tiež som si kúpil a po štyroch dňoch prišlo zrušenie, pričom lístky už boli v e-maile. Potom naozaj nechápem, na čo sú tieto akcie. Mám len viacero nákladov spojených so zrušením letiskového autobusu a podobne.

po prvé - kto si kupuje autobus z letiska po štyroch dňoch nakupovania? Kto vôbec kupuje autobusy z letiska? :D a po druhé, pri týchto akciách sa vždy vie, že treba počkať, kým si kúpite všetky nepružné veci. Tieto akcie sú na to, aby sa pár z nich dalo bez problémov prejsť a nikto ich nerieši, ale najmä omanair je jeden z tých, ktorý nepustí takmer nič.

Preto si kupujem autobus čo najskôr, kým je cena nízka a kým sú voľné miesta. Ale vždy taký, ktorý sa dá bezplatne zrušiť (Flix, Regio). Podobne je to aj s ubytovaním. Zrušenie je potom otázkou asi 3 sekúnd... takže náklady nula nula nič. Ale ak si Patrik vybral spoločnosť, ktorá to nedokáže, tak je to asi jeho hlúposť.
Dobrý deň, neviem, či mi niekto môže pomôcť.
Kúpil som si letenku Španielsko - Filipíny od Oman Air (prvý let operuje Lufthansa do Nemecka) a ukázalo sa, že posunuli druhý let (operuje Oman Air a poslali mi Whatsapp a email), tak som volal, aby som sa pokúsil zmeniť prvý let, aby som oň neprišiel. Keď som však volal do Lufthansy, povedali mi, že "letenky Oman Air nie sú vydané", ale mám svoje potvrdzovacie e-maily a elektronické letenky. Keď však zadám "rezervačný odkaz" a svoje údaje na správu rezervácie z ich webovej stránky, nezobrazí sa.... Naozaj nerozumiem, aký je dôvod, ak ma okrem toho, že mám potvrdzovacie e-maily, kontaktovali kvôli podrobnostiam o zmene času? Ak by mi niekto mohol pomôcť
Vďaka
Musíte zavolať tam, kde boli letenky zakúpené, takže ak boli zakúpené v spoločnosti Oman Air, musíte im zavolať, ak na nejakom inom portáli, ako je pelikan expedia, musíte zavolať im, nie Lufthanse, a oni by to mali vyriešiť.....
Aj my sme leteli touto šialenou kombináciou, ale z Prahy, Lufthansa zrušila let a odložila ho na ďalší deň s Katarom, prepadli nám prestupné letenky v Manile, žiadna dohoda s Lufthansou na pražskom letisku, zaplatili hotel a nestarali sa, leteli sme na druhý deň, žiadna kompenzácia, vraj počasie (leteli iné letecké spoločnosti). Oman air je hrozná spoločnosť najmä na lety v Ázii. Najlepšie je zrušiť let, keď môžete. Bezplatné lety sú drahé. Odvtedy diaľkové lety z Viedne a nikdy Lufthansa. Let z Manily nebol na tej istej letenke, ale nechal som viac ako 24 hodín na prípoj som tiež stratil noc v hoteli v Manile.

Takmer každá letecká spoločnosť má rôzne výhovorky, pokiaľ ide o odškodnenie. Naposledy sa mi to stalo s Turkish Airlines. Už po druhom e-maile poslali míle (prvý bol ospravedlnením). Pošlem teda tretí a dúfam, že peniaze prídu. Na dopravcu treba vyvinúť tlak. Prípadne to vziať vyššie, ak si s tým neviete rady.
Ale pokiaľ lety do Manily neboli na jednej letenke Lufthansy, tak to neboli nadväzujúce lety. Takže Lufthansa s nimi nemala nič spoločné. Ak boli na jednej letenke, nemohli prepadnúť.
Inak som s Oman Air letel 5-krát a vždy som bol spokojný. Jeden let bol podpriemerný, ale inak sme boli veľmi spokojní.
Lety sa objavia (vrátane letov spoločnosti lufthansa) v aplikácii Oman Air po zadaní "referencie rezervácie" a mojich údajov; problém je, že keď kliknem na "spravovať moju rezerváciu", napíše mi to, že došlo k chybe pri načítaní leteniek alebo niečo podobné... Ide o to, že som si všetko kúpil na oficiálnej stránke Oman Air, ale let zo Španielska do Nemecka prevádzkuje Lufthansa; v elektronických letenkách a vo všetkom sa lety zobrazujú spolu. Keďže som presunul let z Nemecka, potrebujem, aby presunuli aj let zo Španielska do Nemecka a na to sa musím obrátiť na Oman, keďže som všetko zaplatil a vybavil u nich, ako som pochopil?
Problém je v tom, že keď kliknem na spravovať rezerváciu a vyskočí mi chyba, bojím sa, že lety zrazu neexistujú alebo neviem, či sa s tým niekto z vás stretol....
Ďakujem!!!!
Áno, kontaktujte spoločnosť Oman Air. Veľa šťastia!

Ak vidíte všetky svoje lety v správe rezervácií spoločnosti Oman Air, potom je všetko v poriadku. A ak sa nemôžete dostať k podrobnostiam rezervácie z dôvodu následnej chyby, pravdepodobne ide o internú chybu v aplikácii. Je to pomerne častý jav. Skúste to neskôr alebo použite mobilnú/webovú aplikáciu. Ak sa to nepodarí, kontaktujte spoločnosť Oman Air, ako je napísané vyššie.
Má niekto skúsenosti s ich aplikáciou, prosím? Chcel som si ju stiahnuť pre jednoduchší prehľad o letoch a jednoduchšie odbavenie v zahraničí. Ale registrácia je cez ich vernostný program. Aj keď som tam všetko vyplnila, lety mi neprišli, ok, zadávam ručne podľa čísla rezervácie. Len to, že aj keď cez webovú stránku som sa prihlásila, tam mi aplikácia hlási nesprávny email alebo heslo.

Moja aplikácia fungovala v októbri 2024. Pridala som lety prostredníctvom rezervačného kódu - nie som členom vernostného programu sindbad. Všetko fungovalo v poriadku.
Skúste aplikáciu odinštalovať a znova nainštalovať.
A musíte vykonať odbavenie online? Môžete sa odbaviť na letisku.
Je to odkaz na rezerváciu pre spoločnosť Oman Air? Nekúpili ste si ju prostredníctvom iného dopravcu/sprostredkovateľa?
Dobrý deň, urobil som všetko z oficiálnej webovej stránky Oman Air a už všetko vyriešili! Poslali mi nové letenky s upravenými letovými poriadkami, takže mám čas dostať sa na ten, ktorý posunuli; teraz môžem spravovať rezerváciu aj z aplikácie!!!
Vďaka vám všetkým
Nie, zakúpené priamo prostredníctvom spoločnosti Oman air. Dokonca som sa kvôli tomu zaregistroval do ich vernostného programu. Chcel som aplikáciu kvôli prehľadnosti, je to zvyčajne lepšie ako riešiť webovú stránku v mobile. Nie je to nič zásadné, len ma to zmiatlo, som zvyknutý, že každá letecká spoločnosť, s ktorou lietam, to má podané aj cez aplikáciu.

A preinštalovali ste ho? Môže to byť len krátkodobá technická chyba.
Ako som už písal, pred niekoľkými týždňami mi to fungovalo dobre.
Je normálne, že po zakúpení a zaplatení letenky, ktorá sa v ich rezervačnom systéme zobrazuje úplne normálne, na druhý deň napíšu, že letenka je zrušená, pretože jeden z letov (let Lufthansy z Prahy do Mníchova) bol vypredaný?
Predpokladám, že si u nich nič nerezervujete, ak je zrušená viac ako 14 dní pred odletom.

Ak je to 14 dní alebo viac, letecká spoločnosť má plné právo... Ak letíte len do Ománu, skúste si ho kúpiť cez Lufthansu. Nemyslím si, že môžeš ísť ďalej. Nie sú najlepší, ale mám k nim väčšiu dôveru ako k Oman Air. :D
Nemôžete im napísať, že sa uspokojíte s iným zoskokom alebo zoskokom odinakiaľ, alebo sa dokonca zaobídete bez letu?
MJ: "plné právo" pravdepodobne nie, "povinnosť starostlivosti" podľa EÚ 261 sa vzťahuje aj na nich, ak bola pokuta (čo v tomto prípade pravdepodobne nebola)

Ak to bolo viac ako 14 dní pred odletom, dopravca môže jednoducho zrušiť let a prebookovať vás na úplne iného dopravcu bez náhrady.
Kompenzácia by bola splatná, ak by išlo o zmenu 1 h dní pred odletom alebo skôr.
Kúpili sme si aj 4 letenky Fra-bkk a späť za február.... Cez pelikán, nám zrušili včera, rovnaký prípad... Ak to zrušia 14 dní pred odletom, myslím, že je šanca na kompenzáciu, ak to zrušia v takom predstihu, nedostanete nič. Takže Pelikán nám dal kód na 50 eur, čo je výsmech....
Inak je to super letenka, čo sme tento rok leteli za 20 tisíc, tak teraz je za 15 500 bez batožiny alebo 17 500 s batožinou. Praha-Viedeň-BKK a späť cez Zürich, minimálne čakanie a nočný 10h let za sebou, čo je pre nás top. Zakúpené na rakúskej